Prazan novčanik

Kako prevazići brige oko novca

Kada se um smiri i novac će doći

Naše emocije su jako kompleksne i raznovrsne kao i ljudi koji prolaze kroz njih. Svako od nas ima niz emocionalnih reakcija koje aktiviraju određene okolnosti koje se dešavaju u svakodnevnom životu. Milioni ljudi osjećaju duboke emocije kada je u pitanju svakodnevni život, a pogotovo finansijska situacija. Finansijski problemi testiraju naše emocije do krajnjih granica strpljenja i hrabrosti.

Dobra vijest je da mi možemo razviti kontrolu nad tim emocijama i tako se zaštiti od njihovog štetnog djelovanja. Evo nekoliko savjeta kako prevazići brige oko novca i riješiti se emocija koje crpe najbolje iz nas.

Prazan novčanik

– Shvatanjem da su emocije poput bijesa i straha otrovne. Iako je malo straha dobro za nas, ipak paralizujući strah i ljutnja djeluju kao otrov u tijelu. Ne rješavaju ništa, i još blokiraju rasuđivanje i inteligentno donošenje odluka. Briga o sebi se svima savjetuje i ne dozvoljavanje negativnim emocijama da utiču na um je već jedan korak ka boljitku. Ne treba suditi sebi zbog odluka donešenih u prošlosti, već treba uvjeravati sebe kako će sve na kraju izaći na dobro bez obzira koliko teška situacija bila.

– Jedan od načina prevazilaženja briga je i suočavanje sa svojim strahovima. Treba se zapitati šta je najgore što se može desiti? Da li je to gubitak porodice i kuće? Kada se malo bolje razmisli, osoba će uvidjeti da to nije baš tako lako moguće. To će dovesti do smirenja, a smirenje do boljeg planiranja i djelovanja koje će biti razumnije.

– Smijanje puno pomaže i preporučuje se bar jednom svakog dana, bilo da je to uz gledanje televizora ili uz prijatelje. Osoba se mora potruditi da učini svoj život pozitivnijim, jer svi donose bolje odluke kada se osjećaju prijatnije.

– Briga oko novca se može riješiti i na način da se troškovi broje i zapisuju. Kontrolišući svoje troškove i  od svake plate čuvati dio novca je znatan korak koji može biti od velike pomoći da se prevaziđe trenutna situacija.

Ljudi koji su pod stresom mogli bi razmisliti i o nekim metodama smirivanja poput joge ili meditacije. Bilo šta što će pomoći da se vrati fokus i srede problemi.

Postovi iz iste kategorije: