Promotivni darovi kao učinkovit oblik promocije
Otvaranje nove tvrtke vrlo je zahtjevan i izazovan proces. No, ono što je važno da shvatite je da čak i ako imate najbolji proizvod na tržištu ili nudite usluge koje nitko drugi nema, nećete uspjeti ako nemate dobar marketing. Jednostavnije rečeno, ako ljudi ne znaju za vas, nećete imati kome prodati taj proizvod ili uslugu.
Postoje razne tehnike koje se tiču marketinških aktivnosti, ali one nisu tema ovog članka. Tema ovog članka su promotivni darovi koje možete odlično iskoristiti za promociju svoje tvrtke. Svakako planirajte budžet svake godine za oglašavanje na ovaj način.
Sadržaj:
Učinkovit način oglašavanja i promocije tvrtke
Promotivni darovi služe kako bi njima nagradili svoje poslovne suradnike, kupce i svoje zaposlenike. A time ćete postići dvije stvari:
- Osoba kojoj ste nešto poklonili će biti sretna što je nešto dobila
- Ako je osoba zadovoljna promotivnim poklonom i ako će ga koristiti, time će vas dalje reklamirati i tako ćete dobiti nove potencijalne kupce
Upravo ova druga točka je ključna pri odabiru onih najboljih promotivnih poklona. Morate razmišljati na način da trebate poklanjati darove koji će biti i funkcionalni te koje će primatelj vrlo rado redovito koristiti. Ako primjerice nepušaču poklonite upaljač, možete biti sigurni da ga neće koristiti i da neće ispuniti svoju svrhu. No, ako se odlučite za promotivni tekstil, to je nešto što će svakome biti korisno.
Razveselite svoje kupce poklonima
Ovisno o tome kakve proizvode prodajte ili kakve usluge nudite, razmislite možete li svojim kupcima uz njih ponuditi i neki promotivni dar. To može biti i neka mala sitnica, ali može biti vrlo korisna. Primjerice, prodajete li knjige, možete svakom kupcu pokloniti označivač stranica s vašim logom. Vjerojatno će ga koristiti, a vaš logo na njemu može privući pozornost nekog drugog te tako možete dobiti novog kupca.
Ako nije moguće da uz svaku kupnju nešto poklonite, razmislite o darivanju promo poklona tijekom božićnih praznika kada većina tvrtki to radi.
Promotivni darovi za poslovne partnere
Ako u svom poslu često surađujete s istim poslovnim partnerima, svakako je dobro da i njih barem povremeno darujete. Uvijek se isplati istražiti što oni vole te za svakog od njih napraviti neki personalizirani poslovni poklon. Time će im dati do znanja da vam je stalo do vaše suradnje te će suradnja sigurno biti i još bolja u budućnosti.
Odlična opcija su i razne poklon košare prepune raznih delicija, poput vina, narezaka i sličnog. Takve stvari većina ljudi voli i cijenit će ih kao poklon, a dostupne su u raznim varijantama.
Nemojte zaboraviti pokloniti darove i zaposlenicima
Zaposlenici su temelj uspjeha neke tvrtke. Kada su oni sretni i zadovoljni na radnom mjestu, tada s puno više truda i posao obavljaju još kvalitetnije. Zbog toga vi kao poslodavac morate voditi računa o njima i brinuti se da se osjećaju cijenjeno. Mnogi će reći da je plaća glavni faktor koji čini sretnog radnika, ali ima i puno više stvari koje djeluju pozitivno. Poklanjanje promotivnih darova zaposlenicima je također jedna od stvari koja može biti vrlo korisna.
A promotivni tekstil je odličan u takve svrhe. Svojim zaposlenicima tako možete osigurati razne oblike tekstilnih dodataka koje će oni sigurno rado nositi, a ujedno će vas i reklamirati. Primjerice, možete im pokloniti polo majice, jakne, kape ili neki drugi odjevni predmet ili dodatak, ovisno o poslu koji rade. Ako je riječ o nekom tvorničkom poslu, zaposlenicima možete pokloniti i radnu odjeću koja će na sebi imati logotip tvrtke. Tako će tvrtku reklamirati pri svakom kontaktu s drugima. Sve u svemu, promotivni tekstil je nešto što svakako trebate iskoristiti.
Moć promotivnog tekstila
Promotivni tekstil koji možete poklanjati svojim zaposlenicima, poslovnim partnerima ili kupcima može biti raznih namjena. Najćešće se tako poklanjaju odjevni predmeti, kao što su:
- Majice
- Jakne
- Prsluci i sl.
No, često se i razne vrsta kapa, kao što su zimske vunene ili šilterice, koriste kao promotivni tekstil. Zapravo, mogli bismo reći da se na bilo kakvu vrstu tekstila možete ugravirati neki željeni promotivni tekst, natpis, dodati logotip i slično.
Na vama je samo da odredite koliki vam je budžet, koga sve želite darivati i koliko komada vam je potrebno. Ako je riječ o manjem broju promotivnog tekstila, onda se možete odlučiti i za neke skuplje varijante, primjerice promo SoftShell jakne. Ako je riječ o puno komada, onda će i najjeftinije T-Shirt majice s natpisom i logotipom biti zadovoljavajuće rješenje.
Postovi iz iste kategorije:
- Nijedan nije pronađen