Nagradite vjernost poslovnih partnera i pokažite pažnju

Iako vlada mišljenje da u poslovanju nije dobro pokazivati osjećaje i pažnju, poklanjanje poslovnih darova je nešto što je na velika vrata ušlo u poslovnu kulturu, možemo reći i u poslovni bonton. 

Naime, sve je veći broj tvrtki koje svojim zaposlenicima, suradnicima ili klijentima poklanjaju prigodne poslovne darove kako bi nagradili njihovu odanost ili kako bi se zahvalili na dobroj suradnji. Ako vi to dosad niste radili, svakako razmislite i o tome jer će vam to zasigurno donijeti puno dobroga u budućnosti.

Kako odabrati kvalitetni poklon

Kada se kupuju poslovni darovi, savjetuje se da se dobro razmisli o:

  • prigodi povodom koje se poklanjaju 
  • osobi kojoj se poklanjaju 
  • kulturi iz koje potječe osoba/tvrtka kojoj se poklanjaju 

Kada se u obzir uzme sve navedeno, u njih je poželjno utkati i malo vlastite kreativnosti i originalnosti kako biste primatelju zaista pokazali svoju pažnju i zahvalnost. Također, savjetuje se da oni u nekoj mjeri budu povezani s vašim poslovanjem, odnosno onim čime se vaša tvrtka bavi kako biste postigli i dojam autentičnosti.

Klasika među poslovnim darovima

Ukoliko po prvi put poklanjate poslovne darove i ne znate što biste poklonili, neki od najučestalijih između kojih možete birati su:

  • Papirna konfekcija i pisaći pribor (rokovnici, kalendari, kemijske olovke)
  • USB stickovi
  • Organizatori za dokumentaciju
  • Piće s logom tvrtke
  • Promotivna odjeća

Istraživanja su pokazala kako s poklanjanjem nekog od navedenih proizvoda sigurno nećete pogriješiti, a ukoliko vas ove ideje nisu osvojile, u nastavku donosimo neke još kreativnije.

Promovirajte svoj kraj i razveselite primatelja poklona

Osim navedenih poslovnih poklona koji su vrlo učestali u poslovnom svijetu, kao novina, ali i kao izniman izraz originalnosti i kreativnosti u posljednje vrijeme su se pokazali oni koji su zemljopisno određeni. Naime, kao najbolji poslovni darovi pokazali su se oni koji predstavljaju kulturu određene zemlje ili kraja pa u tom smislu mogu uključivati:

  • Prehrambene proizvode karakteristične za određeno geografsko područje, vaš grad, regiju ili državu (npr. sir, suhomesnati proizvodi, vino, med, trajni kolači)
  • Proizvode koji pripadaju baštini vašeg kraja ili države (npr. paška čipka, šestinski kišobran, konavoski nakit)
  • Proizvode lokalnih umjetnika s lokalnim motivima (npr. slike, bakrorezi i slično)
https://www.youtube.com/watch?v=7Jr7cokrFQo&t=75s

Osim što ćete ovim pokazati kreativnost, ujedno ćete promovirati kulturu, tradiciju i običaje svoje lokalne, regionalne ili državne zajednice. Također ćete i potaknuti i promovirati rad manjih lokalnih proizvođača, odnosno doprinijet ćete razvoju svoje zajednice, a ne samo vlastite tvrtke.

Postovi iz iste kategorije:

You may also like...