Softshell jakne za nepredvidivo vrijeme
Sadržaj:
Topla zaštita od svih vremenskih uvjeta
Softshell jakne su tople zaštitne jakne koje korisnika štite od vjetra, slabije kiše ili snijega. Karakterizira ih pružanje toplinske zaštite, no važno je znati kako ne pružaju dugotrajnu zaštitu jer njihova zaštita traje oko pola sata. Napravljene su od tri materijala:
- prozračne i vjetrootporne mikroporozne membrane u sredini
- vodonepropusne vanjske strane
- udobnog i toplog flisa s unutarnje strane
Vjetronepropusnost i vodootpornost
Kada je riječ o klimatskim uvjetima poput vjetra, treba imati nekoliko činjenica na umu koje će nam dokazati kako su toplinska udobnost i vjetronepropusnost vrlo važne karakteristike svakog komada odjeće. Naime, vjetar može značajno povećati osjećaj hladnoće pa ćemo tako primjerice vanjsku temperaturu od 0 °C uz vjetar snage 20 km/h osjećati kao -10 °C. Stoga softshell jakna svojim vjetrootpornim materijalom smanjuje neugodne učinke vjetra koji su povezani s osjećajem hladnoće.
Funkcionalnost i udobnost u jednom
Osim za nošenje tijekom bavljenja raznim aktivnostima, ova vrsta jakni je prikladna i za nošenje tijekom cijele godine jer je napravljena od odlično odabranih materijala koji pružaju ugodnost tijekom nošenja tijekom cijele godine.
Promocija preko odjeće
Iako je jedan od najpopularnijih načina promocije onaj kroz papirnu konfekciju te brojne digitalne alate, promotivni tekstil i dalje je jedan od najučestalijih vidova promocije. Naime, kod dijeljenja promotivnog tekstila, klijenti i poslovni partneri pokazuju veliko oduševljenje jer imaju osjećaj da su dobili nešto vrjednije od kemijske olovke ili rokovnika. Tako se odmah i sami osjećaju poštovanijima zbog čega će sigurno nastaviti biti odani tvrtki koja im je poklonila takav poklon.
Promocijski tekstil u obliku različitih vrsta jakni predstavlja nešto skuplju verziju. Ipak, iako je ova vrsta promotivnog tekstila nešto skuplja ona je u usporedbi s drugim vrstama dužeg vijeka trajanja od klasičnih pamučnih majica. Zato će i vaš logo duže biti u vidokrugu i korištenju klijenta, što je svakako poželjno.